Když jdete na první rande chcete vypadat skvěle a než padne první pusa, trošku se vám třesou kolena. Však to znáte.
S prodejem nemovitostí je to úplně stejné. Sice nechodí na první rande, ale první dojem pořád hraje prim. Homestaging není o načechraných polštářcích, ale o přípravě prostoru tak, aby vynikly jeho přednosti. Nemít škrkátko na záchodové míse, fleky na podlaze a umolousané stěny je základ, ale vytvořit emoci domova je úplně jiná disciplína.
A Markéta je v ní extratřída.
Na fotografiích zachycujeme nejen prostor jako celek, ale dáváme si záležet i na detailech. Zase jsme u toho prvního rande. Holky zajímají oči, nehty a kluky zase prsa a zadek.
Taky víme, že není všechno zlato co se třpytí. Bez fotek to nejde, ale stěžejní důraz klademe na videoprodukci.
Každé video, které vytvoříme musí mít vypovídající hodnotu, musí obsahovat ty správné informace a taky musí lidi bavit. Jen tak ho dostaneme tam, kde potřebujeme – mezi tisíce lidí na sociálních sítích nebo Youtube. Mezi kupující.
Nikdy se nezavděčíme všem, ale vždycky a pořád to zkoušíme. Protože každý je nějaký, nespokojíme se s fotografiemi a skvělým videem. Jdeme dál a připravujeme také 2D a 3D půdorys, který zpracováváme tak, aby odpovídal reálnému uspořádání nemovitosti zachycenému na fotkách.
Celé to pak doplníme o 3D model, kterým se může zájemce projít na počítači nebo přímo ve virtuální realitě. Vždycky se na prohlídce na něco zapomene a tohle je možnost prohlídku absolvovat několikrát. Třeba v negližé.
Že text nikdo nečte, slyšíme pokaždé, když řekneme, že každá nabídka by měla mít dokonalý popis. Texty, které u nás vznikly, četlo fakt hodně lidí. Dokonce i tací, kteří žádnou nemovitost koupit nechtěli.
Text má nejen informační hodnotu, ale je nositelem emocí, které do fotky nedostanete. Třeba tam kde neteče voda, můžeme říct, že správný drsoň se nekoupe – ten se loupe. Fakt jsme to udělali a prodali.
Kupující se smál už z dálky.
Všechno to zní hezky, ale je to úplně k ničemu, pokud to nemáte komu prodat. Marketing našich nemovitosti má na starosti David, protože máme velmi jednoduchý vkus.
Zveřejnění nabídky je tu velká událost. Je to vyvrcholením celé přípravy, která končí spuštěním placené reklamy. Aby fungovala, musí se řídit předem nastavenou strategií, která míří na správnou cílovou skupinu.
Prachy hýbou světem a lámou i silné charaktery. A to se nám nelíbí. Proto se spoléháme výhradně na služby vybraných profesionálů v oboru, kteří respektují naši vizi.
Myslíme si, že realitní makléř by neměl dělat finance a naopak finanční poradce by neměl dělat reality. Sedět jedním zadkem na několika židlích se nevyplácí. A my se vám vyplatit chceme. Od vyřízení hypotéky, přes pojištění až po energie.
Jedna z věcí, kterou stavíme nade všechno ostatní. Víme, kde je naše místo a koho zastupujeme. Co si domluvíme to platí. Pracujeme vždy na základě exkluzivní smlouvy, ale podaná ruka je něco, co tomu nesmí chybět.
Nikdy nestavíme náš zájem nad zájem zákazníka a tam kde to jde, vždycky najdeme shodu.
V nemovitostech lítá dost peněz. Využíváme služeb kvalitních a dobře zaběhnutých advokátních kanceláří.
O právní servis při převodech a úschovách se stará Martin Brudný z advokátní kanceláře EVB a o právní servis provozu samotné realitní kanceláře zase Martin Čajka a jeho tým z 3Advokáti.
Pro vás je důležité, že všechny peníze vždycky dorazily tam, kam měly. Už více než tisíckrát.
Reference je něco, co dost prožíváme. Není to hodnocení, které si píšeme sami, ale každá reference je spojená s konkrétním člověkem i konkrétním obchodem. Trváme na tom, že reference píšou sami zákazníci a nikdy je neupravujeme.
Máme je na Facebooku i na Googlu, tak se tam koukněte. Naštěstí je to většinou hezké čtení.
Zkušenost je nepřenositelná. Když jsem v roce 2012 začínal, myslel jsem si, že reality jsou jenom espressa a snadné peníze.
Mluvit o dosažených úspěších a nemluvit o neúspěších, které k nim vedly, je jen půlka příběhu. Z každého obchodu si něco odneseme a proto je pro nás posun a růst velmi přirozený.
Vznikem nároku na provizi a spojením prodávajícího s kupujícím, nebo pronajímatele s nájemcem, to nekončí. V nemovitostech se pohybujeme denně a víme, že vy ne.
Zajistíme předání nemovitosti, vyřešíme přepisy energií, pomůžeme s daňovými povinnostmi a případě se postaráme o kompletní správu.
Kdysi dávno jsem někde slyšel, že aby byznys fungoval, musí tě bavit.
Pro naše klienty pořádáme oblíbené akce jako guláš s makléřem nebo vánoční punč s makléřem. Když jsme prodávali velký developerský projekt, zakončili jsme to sousedskou slavností.
Rozvíjíme se na business snídaních, potkáváme se na zajímavých akcích Patriotů MSK a podporujeme ty, kteří nemají v životě tolik štěstí jako my.